we ain't got to be major, but we got to bring major pain

Eyy brush!
Känner mig duktigt ganstah idag, hehe hemlis.
AjjemEN! Är på otroligt skönt humör, "vi som ba må". Klockren grupp på fb.

Min dag började naturligtvis med att man 06:57 blev väckt av "öh amanda det är nog dags att gå upp nu.." NÄHE SÄGERRU DE?! jotack min buss går om en kvart? Hehe, blev te o ta moppen. Plockade upp Moa på vägen och brassade till skolan.
Första timmen, slöjd. Började på ett par byxor, kommer nog bli sjukt snygga om dom blir bra. Typ höga haremsbyxor i grått. Dagen var seeg, hade idrott (styrka), heeeeeeeeltslut i kroppen! :o Lotta, du tar kål på mig! kan inte böja på knäna utan att kollapsa.
Sluta halv fyra och var hemma en halvtimme senare, käkat lite onyttigheter och dammsugit o grejer.

Nu ska jag kila upp på hönshuset och plocka på mig av tygerna nån vänlig älskvärd själ har lämnat kvar där uppe, oh I'm in heaven! Hah, sen har jag en tjusig idé på en kofta.
Ingen träning ikväll wich means Amanda is going to be bänkad at Mr. Symaskin.



~"we cannot think of being acceptable to others -
                               until we have first prooven acceptable to our selves"~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0