Lalalala-Lola

Gissa vad jag har gjort dÅH!
Näe det kan ni ju inte, finns ju en hel del grejer jag kan tänkas göra, haha!
Jag och min kära moster, har rensat min garderob. Och blev det skillnad?
EN JÄVLA SKILLNAD, fyfaan vad fula kläder jag har samlat på mig. En hel överfull IKEA-kasse försvann. Grymt? JAPP, mammaaa nu har jag plats för meeer..
Hahaha.
Yeah, så nu lyssnar jag på rockklassiker och tycker livet är underbart. Hur illa jag än mår.
Jag borde gå och lägga mig nu, ska ju upp och jobba imorn! så natti natti med er!
KYSS





Okej jag hade inga före-bilder... Men ni som varit hos mig på senaste vet nog hur jävligt det såg ut!! Huuua.

AOP. Nu håller vi tummarna för finväder imorgon..! GodnaAAaAaAaatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0