Ship was so crazy babe

Hellotherefolks!
Gissa vad jag gör? Näe det kan ni inte. Men ni blir nog inte förvånade.
Jag sitter i min säng, och sjunger högt och ljudligt med min oerhört pubertala mansröst. Och jag älskar't.
Men så gåre, när man badar bubbelpool i fyra timmar, mitt i natten, i ösregn. Då får man räkna med dunderförkylning.

Nu är jag iallafall hemma från skolan, och tro det eller ej. Jag städar mitt rum. Eller ja, jag började iallafall, men kom på att jag hade en dator, tyvärr.
Ska väl fortsätta med städningen snart. Sen kommer det barn hit och jag är barnvakt!
Är hääärligt glad idag faktiskt, fick träffa en vacker person jag inte sett på länge idag på bussen. A en vecka, men vafan! Älskar't.

Häj med er! :)


just nuuu.
Juste, köpte en tungpiercin & en töjning idag. Bilder kommer, LÖGNASÄH!
Så kanske vålåbilderna dyker upp lite senare, kanske. PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0