Utkast: Aug. 22, 2010

J*VLA F*NSK*AP JAG SKULLE KUNNA GÖRA NÅGONTING VÄLDIGT OPASSANDE OCH VÄLDIGT OLAGLIGT VARJE GÅNG BLOGG.SE HAKAR UPP SIG VILKET DET GÖR TYP HEEEELA TIDEEEEEN..

Nu sitter jag och panikhamrar på tangenterna, med en mask i ansiktet som luktar halstabletter. En sån som torkar, som man måste dra bort, som man får panik av, som, som, som.
Hela kvällen har jag kutat fram och tillbaka runt runt i huset utan varken mening eller mål.
Jag är rädd för morgondagen, fast ändå inte. Haha.

Näe nu ska jag springa och tvätta bort den här skiten, sen ska jag sooova. Till klockan 6 imorgon, för nog faan ska jag ha tid på mig imorgonbitti!!

KYSS


HEYHEY!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: tack så jätte mycket! den är köpt på VILA :)



fin header ;D

2010-08-23 @ 12:53:40
URL: http://amandaslife.devote.se
Postat av: Johanna

håller med som fan om blogg.se segare finns inte -.-

glömde ju fråga i sommras,, vilken linje ska du gå? :)

2010-08-23 @ 14:17:44
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0