You wanna love me.

HEY PO DEY!
Full rulle hela dagen! Nu har jag preciiiiiiis blivit lämnad ensam i mörkret, för första gången på 24 timmar. Okej andra gången men wth.
Jobb till fyra, hemma en halvtimme sen spurtade Nike förbi med moppepeden och plockade upp mig. Drog till MoA för tjejkväll, härligt värre! Så jäkla härligt att få umgås med er igen. Och ja Penny, du var saknad!
Brudarna skulle på bio, men jag skippade den så jag skulle få sÅva.
Blev upphämtad vid halv åtta-åtta nånting av en cOOling.
Han har varit här i ett par timmar nu, åkte nyss hem. Så nu ska jag ta och skriva ner den känsliga biten någon annanstans, för den ska ni få slippa! :D
Har lite bilder från kvällen också, men dom har jag på kameran. Som jag tappat bort. I mitt fönster. OPS!

GodnAAtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0