BACK AT HOME! helgen:

HÄÄEEJ! Inte bloggat sen i torsdags, känns minst sagt underligt. Näe ska jag vara ärlig känns det ingenting, hihi!
Min dator har tyvärr gått och blivit hur seg som helst, tog mig fyrtio minuter att kolla igenom bdb, yeiy..

Ja, helgen lite snabbt då innan jag somnar.

I fredags kom Bertil och Teo och hämtade mig vid skolan, Bertil droppade oss vid tåget som gick vid fem-snåret nån gång. Satt på tåget i två timmar och tjugo minuter för att sedan nästan kunna kliva av framme vid porten hos farfar.
Käkade middag, snackade lite skit med Ann-Marie och farbror Freddan, kollade på Let's Dance och Solsidan, hahaahaha! Sen gick vi alla och la oss och jag somnade i princip innan jag lagt mig ner, i en ohyggligt knölig bäddsoffa.

Vaknade på tok för tidigt, dock nödvändigt, på lördagen, käkade lite frukost och sen stack jag, Teo, Freddan och farfar till Vallentuna. YEEEAHH jag har varit hos Jönssonligan! Eller njaee.. Farfar och Fredrik skulle springa nåt lopp (mitt i vintern! :S) så jag och lillbrorsan satt inne på nån sporthall och gluttade på tennis i en timme.
Gubbarna sprang en mil på femti minuter ungefär, illa ;) hahah. Dom fick byta om och vi for sen vidare till gamla goa Ekerö, där mina kära gudföräldrar & deras olyckligtvis sjuka barn bor. Vi får hoppas på att jag inte åkte på en däng av deras förkylning. :)
Hade otroligt trevligt, åt tacos (vegetariskt hahaha... tröck i mig 6 stycken! mumma!), kollade på melodifestivalen & Brottskod: Försvunnen och lirade massa tv-spel.
Haha min släkt har underlig humor, menmen :D

Idag vaknade jag upp i en minst lika knölig tältsäng som bäddsoffan var, efter att sovit som en gris i nio timmar. Var äckligt trött men lyckades iaf ta mig ur sängen! ;) Gick upp och käkade frukost, fixade mig, sen drog vi vidare till min faster Elisabeth och mina två kusiner. Ah så söta som var! :') Stannade där högst en halvtimma, men lyckades iaf sno åt mig lite glass hihi!!
Vi lämnade Freddan kvar åt sitt öde att vara barnvakt och drog hem till farfars lägenhet i Gävle igen. Käkade middag och satt och småpratade i två timmar innan tåget gick.

Tågresan hem var huuuuur dryg som helst. Eller första biten gick bra, hade lite sällskap över telefon, men sen höll jag på och avlida av tristess, hugaligen!

Bilder kommer nog imorgon, orkar inte nu, måste verkligen sova!

vi hörs hörrni!:)
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0