glad alla hjärtans dag!



Dagens låt:

Never Again - Space Cowboy

Tja!
Inte gjort ett jävla piss idag so far! :) Ska väl på dans ikväll, har ingen lust alls men annars lär jag ju bara sitta här och ruttna bort, kuuul?! Det är typ det jag gjort hela helgen. Gud vad jag inte gör mycket på helgerna hörrni. Haha, men nästa helg hoppas vi på lite mer fart! ;)

Lyckades få Voddler att fungera så jag kollade klart på filmen från igår, It's a Boy|Girl thing, ganska söt faktiskt :') Sen kollade jag på nån ruskigt jävla dålig film, Sweet Little Devils eller nåt hette den, för det första var den urgammal, handlade typ om ett gäng pundare  o.s.v. Sämst!

Mycket till alla hjärtans dag har det ju knappast blivit. Men jag säger som penny, alla hjärtans dag är defenitivt överskattad!
vi hörs hörrni.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0