inget viktigt hahaa


Dark Blue - Jack's Mannequin

Spelas oavbrutet. Love.

Måste packa, bl33AAahk. Idag är nog en sån dag som man bara vill ska vara över :) Vill inte göra nåt, typ bara ligga och glutta på film. Men måste packa klart. Kanske ska färga håret imorgon. Haha alltså jag har verkligen ingenting att blogga om hahaha. Aja vi hörs! x)
puss



TIDSFÖRDRIV HAHAHA

OM DIG
Namn - amanda  
Bor - sundsvall.. typ haha.
Syskon - en syster, tre bröder. 
Ålder - 15
Född - 1994
Ögonfärg - greenish
Längd - 167 cm 
Höger eller vänsterhänt - right
Stjärntecken - kräääfta
Hårfärg - brun/svart

DAGENS:
Kärlek - låten där uppe! 
Saknad - hanna & pappsen 
Kläder - underkläder, jeans, linne, tröja, tjocksockar (ofc) 
Mat - frukost & tacos 
Göra sen - packa färdigt, se film & kanske träning 
Godis - faktiskt inget :o 

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - vilken otroligt dum fråga :o 
Tycker du om godis? - afan :D 
Hur många gånger i veckan äter du godis? - hehe håller inte koll :D 
Äter du oftast nyttig mat? - haha njaa.. det händer
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra
- nja, skulle kunna bli bättre på det :) 
Är du nöjd med ditt förnamn - amanda duger ;) 
Tycker du att du själv är smart - men jaa jag är ju smartast! :) 
Vem är din dröm kille - jesse williams, omg! love. 
Vad är det sämsta hos dig - jag vet faktiskt inte :) kanske att jag är lite väl intensiv ibland heh.
Vad är det bästa hos dig - att jag är rolig? Hahaha, jag vet faktiskt inte ;) 
Har du bra självförtroende - ja det tycker jag :) 
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn
- olika, men någon timme blir det allt haha. 
Du tycker om att vara med det andra könet? - ja oja :)
Känner du dina grannar - björnen & stubben? Jajjemen mina bästa vänner 
Gillar du skolan - alltså lite, man får ju va med polarna och så :) 
Har du någon gång skolkat - hah ja 
Spelar du något instrument - gitarr lite grann 
Sporter/aktiviteter har du gått i? - oh herregud, fotboll (hör & häpna!!), dans, balett typ när jag var fyra hehe, bild, badminton öööh äre nå mer? :) 
Har du några tatueringar - nejsanpejsan
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - haha inte ofta faktiskt :) 
Tycker du om djur
- beror väl på vad det e för djur hehe.. 
Vill du *** nu - hahahahaha! men seriöst?! 

BRUKAR DU... 
Sova - aldrig, det är därför jag är som jag är..... 
Ta mediciner du inte borde ta - nej då, dom jag tar borde jag ta :)
Röka - nejj
Klä dig i svart - ibland?
Lita på folk - ja :) iaf dom jag vet att jag kan lita på! 
Drömma mardrömmar
- näe bara jävligt skumma.. 
Gå i skolan - jajjemen
Gå i kyrkan - näe
Ljuga - hänt
*** - stjärnor? haha freak

HAR DU...
För många vänner? - nejdå :) 
Någon psykisk sjukdom? - nääe..
Skadat någon? - näee inte allvarligt kanske 
Färgat håret - yes sir 
Några piercnings - bara i öronen :) 
Några tatueringar - nope
En dator - yep
Varit otrogen? - nejgudnej!
Gjort bort dig rejält? - hahahh..

ÄR DU...
Snäll - mot vissa iaf hah :) 
Snygg - nog fan är jag det ;) 
Söt - Det med 
Kort - beror väl helt på vem man jämför med :) 
Klantig - ganska så haha...
Bäst - alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0