gårdagskvällen!

Hallihallå sötnosar! :) Igår hade vi myskväll, käka middag hos Hanna. Det var typ Felix som gjorde maten egentligen haha. Men gott blev det! :) Jag gjorde faktiskt salladen... ;) Men den va ätbar den också! Det blev kyckling och potatisskivor, sallad och guaccamole!(stavning?) Asgott! Kom dit vid typ fem, halv sex nånting, Penny kom vid sju och då satte vi oss och käkade. Sen satt vi och snackade vid bordet till typ två. ;) Hade jättetrevligt. Tack för kvällen flickor, och Felix! :D


Felixen lagar mat :)


Hahaa, hannas jättevackra dukning med typ diamanter! :D sötgumman :)


maat


Hehe, munter flicka.. Men den bjuder ja på!


Bus!

 
Hahaha, Hannas & Pennys vackra skulpturer av mandarinskal! Haha sött.

Nu sitter jag i min säng och är ganska trött, blev väl runt typ åtta timmars sömn, men ändå :D
Ikväll blire dansträning med Moa, härligt! :D

Dagens låt:

Cobra Starship - Good Girls Go Bad (feat. Leighton Meester)

Spelades ganska mycket igår kan jag lova, haha!

Dagens youtubeklipp:



Hahahaha, Jonas och Hampus. Sköna grabbar! :D

Sorry moa för wb dig ;)

vi hörs people! puss


Kommentarer
Postat av: Världens bästaste

Men bitterfitta på er va! ;)

2010-01-24 @ 14:39:17
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0