haJen! :o

Tjenare mina (numera) 14 läsare! :D
haha, vill bara tacka för att ni förgyller min kväll med er närvaro! :')


Vet ni hörrni! :( Jag målade ju på byxorna förut, och nu har jag typ fått utslag på händerna :o Dom är alldeles röda och kliar asmkt! fan då!
Kvällen spenderades i alla fall med min familj hehe, eller mamma och Anders rättare sagt. Och dumburken förstås. Vi såg hajen. Den va värsta gammal men ack så läskig, typ 35 år gammal och jag kommer få mardrömmar dom närmaste tre åren tror jag ... :)
Jag hatar rysare haha! Speciellt med vatten !?

Aja, nu tror jag inte att jag pallar sitta här och glo, ska nog ta och lägga mig kanske. Det är en stor dag imorgon vet ni! ;) Haha, nä det är det inte, fick bara lust att skriva det. Nej nu börjar jag bli alltför dryg.
Vi hörs imorn! pusssss

torftigt. vilket jävla ord. torftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0