Jaha, nattens drömmar då xd

Drömmar är bra konstiga ändå. Men man undrar ju vart man får allt ifrån... Om jag hade haft en drömtydare hade han förmodligen blivit schitzofren och gått och hängt sig inom en vecka.
Och nu tänkte jag berätta mig dröm jag hade inatt då, hahaha..

Det började alltså med att mamma säger att kungen kommer till middagen, jag tar henne inte på allvar men kungen sitter ju där men familj runt mitt köksbord och glor på oss. Dom är till en början sociala och trevliga men efter ett tag utbyter dom konstiga blickar, jag antar att dom märkt att jag är konstig..
Victoria lämnar rummet för att gå ut och sätta sig i deras lilla kombi för att där ute börja storböla. När jag kommer ut till henne blir hon hysterisk och skriker på mig som att jag vore världens psyko! ;o

Där slutar första delen av min dröm, jag vaknar till och inser att klockan inte kan vara mer än fyra, kollar mina sms och somnar om igen.

Nu går jag omkring i något köpcenter som jag tycker är väldigt obekant. Jag går runt och strosar tillsammans med joel berggren, robin dahlin, sara lindblad, och moa debau hahahaha.... ja vi går i alla fall in på ginatricot och där får vi för oss att vi ska snatta hårborstar (?!?!)... Ja, men killarna & moa går och ett håll och jag & sara går åt ett annat håll, hahaha sen blir de andra upptäckta och de står och snackar ett bra tag med vakter och grejer, medans jag och sara lungt kan gå ut ur affären hahahahahahahh!

Sen kommer min mamma och hämtar mig för va ska på någon fest på alnön, typ en gubbe som fyller sjuttio, aja skitsamma, vi lämnar iallafall bilen där skolan har sin busshållplats. Där står vi ett bra tag och väntar, det är iskallt och hela busshållplatsen är full av massa byggarbetsgubbar i orangea och gula overaller! :o Plus att de har såna där fula gula hjälmar också ahahhahah! x)

Jag vaknar till igen och klockan kan inte varit mer än sju.. *somnar om*

Den här gången sitter jag på ett tåg med en kille i orange bygg overall i sätet framför mig. Det sjuka är att jag egentligen vet vem den här kille är, men det vet jag inte i drömmen...
Vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord och jag som egentligen är på väg till min farmor i göteborg (jag har i verkligheten ingen farmor i göteborg, jag har ingen famror alls haha!) bestämmer mig för att skippa gammtanten och sticka med den här killen på tågluff! Vi hamnar i italien (jag har alltid velat åka till italien) och den här killen blir naturligtvis matförgiftad.. Han dör en tragisk död och jag sticker till farmor och säger att jag tagit fel tåg.

snippsnappsnut så var sagan slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0