less

Hej hopp! Nu sitter jag här igen i min älskade säng. Vi har fått besök av Anders jobbarkompis Mattias igen, och hans dotter Hilde.
Har gjort klart byxorna, men har ingen ork till att ta på mig dom för att knäppa bild.. än... Tror jag.
Alltså jag har verkligen ingen lust med nånting! Jag bara sitter här. Lyssnar bara på musik. Har ingen lust o sätta mig och fixa håret än heller, för det känns ba onödigt eftersom det är duktigt många timmar tills jag ska sticka till mina älskade flickor. Jag hoppas verkligen att dom kan få mig på bättre humör, men det får dom. Annars skulle hela min helg vara förstörd. Har fan inte fått skratta på aslänge känns det som! :o
Men det gör man oftast med dom.
 


Haha, när vi satt och lyssnade på den här låten en hel jävla kväll! Två veckor senare spelades den överallt, hahaha!

Jaa hörrnini. Vi får äl ta och höras senare då, för nu har jag verkligen ingenting mer att skriva om hehe..
puss på er. :)


me at this very moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0