udda humör haha



HAHA kolla vad jag hittade! Från förra måndagens kemilektion, jaa ahahaha. Vad gör vi på lektionerna?

Nu har jag nyss följt med för att lämna brorsan hos en polare, skulle följa med för att stanna förbi hos tantaluran som vi tränar måndagsträningarna med, skulle snacka lite men hon var inte hemma haha. Och jag vet inte vad hon heter, har inget nummer till henne eller nånting. :)

Folk verkar inte vilja veta av mig idag känns det som, haha. Nu sitter jag och tuggar på ett groteskt stort och fruktansvärt äckligt tuggummi. Sånt som man bara paniktuggar på för det är så äckligt. Försöker dränka ljudet av "vilse i pannkakan" som spelas på tvbilden vägg i vägg med någon random killes spotifylista. Haha det går halvbra, vilse i pannkakan blir man ju fan skitzofren av! Fattar inte att folk låter sina ungar kolla pv det.

A men nu har det bara blivit massa skitsnack i det här inlägget, haha. Men så blir det ibland. Aja, vi hörs
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0