Jag förtjänar hur jag mår.

Ursäkta min frånvaro idag!
Vid tio imorse blev man uppryckt av brorsan ur sängen, päronen har bröllopsdag idag så jag var tvungen att sticka hemifrån. SÅÅ stack till Angelica och Isabelle.
Vi har cyklat. Och spelat fotboll och badat med Emma. Och cyklat. Jag har tamefan inte cyklat så mycket sen typ.. jag va hos Viking?! I JANUARI. Jobbiiiigt. Och inte på vilka cyklar som helst, utan dom värsta cyklarna gud glömde!
Har knäppt över 200 bilder idag, men dom kommer först imorgon när jag kommer hem... Slaggar över här ikvälll, får se vad vi hittar på ikväll. Haha missförstå mig inte.. Inget busigt för mig än inte.
Nu har ja nyss duschat och vi ska väl göra nåt vettigt nu, eller aa får väl se. HEJ!

Imorn så.........



JAG ÄR GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0