Mornington!

Godmorron godmorron.
Idag är det fredag, och jag har sovit knappt sju timmar. Det är förjävligt att man ska bli uppsliten ur sängen varenda satans dag!! Men imorn blir det bannemej ändring på det! La familia åker nämligen iväg i eftermiddag, lämnar mig fri som få. Eller jag är hundvakt, men ändå!
...
.....
Okej nu åkte det just förbi en riktigt snajjig moped...
...
SÅ! Var var vi? Jo. Fast nä, har inget intressant på hjärtat slog det mig nyss.

Jo jag har en ganska cool story! Jag gick i sömnen inatt. Hahahaha aldrig hänt förut!
Jag gick alltså in i badrummet, vände uppochner på alla tandborstar i plastmuggen och gick och la mig på soffan - där jag sen blev väckt äckligt tidigt. Oups!

Och bildbrist har jag, ska nog gå ut och fota lite senare (dvs när jag sovit nån timme till eller två).
Jajjemän! Så ni får nöja er med ett bildlöst inlägg, av en otroligt trött Amanda.

Godnatt godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0