oh deeeaarr

Nyvaken. Fan va konstig ja känner mig, typ bakfull utan alkohol. Har noll koll på allt. Haha, alltså.. ja.
Har knappt nån aning om vad det är för dag idag, trodde det var vardag och Penny slutat jobba, men minns att hon är i Stöde nu. Jaa, vad ska man hitte på idag då?
Det får gudarna bestämma för inte fan vet jag iallefullefall.
Bada har jag ingen lust med, dessutom är jag sjuk. Inte sjuk sjuk utan typ halvt förkyld, och då orkar man inte bada, ifall man skulle bli sjuk sjuk nivet.
Jag måste ha drömt ännu sjukare drömmar nu. Jag blir nästan lite rädd för mig själv, vafaaan?!
VEMS NAMNSDAG ÄRE IDAG DÅÅÅ, JO TÄNK FÖR ATT DET ÄR AURORA!
hehehe
trött tjej, kanske ska sova en timme till.. eller hoppa in i duschen? häj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0