RUbriKBriST

HEMMA!
Åh fyfan vad skönt, kändes som att man va på familjetripp så kallad "semester" ut i obygden. Hahaha, vet inte varför jag fick den känslan, med tanke på att hemma är mer ute på landet än vad det där var. Gårdagskvällen bjöd på guitarhero, grååggs och nattpromenader (för mig själv). Och värre har jag fan inte mått än som jag mår nu, spyyyyyyyyyyyyr.
Bilder örkar jag inte rota fram, men de kommer de kommer.

Just nu har jag Vikeluring i luren och ett stycke treo i handen, hua så snuskigt det är.
Snart ska jag hoppa in i en lååååång dusch och göra allt dedär som alla tjejer gör som man egentligen aldrig orkar. (läste din blogg penny och insåg min egen glamourtorka, tihi)

yÄyÄ.

Ikväll blire Angepange och Issapissa typ. Fårse vad som händeuuur, läju bli köul.
HÖRS DARLIIIIINGGGSSS.

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0