she's free to fall

Hello bitchessss! Nu sitter jag i min säng och dricker en nutrilett, har faktiskt lyckats vänja mig vid dom nu. Smakar nästa gott ju! :) Lite mycket vällingsmak bara, haha. Men vad gör man inte för näring? Har massa Justin Bieber på hjärnan, HAHA fyfan skam!

Inatt låt jag och kollade på familyguy i minimal brist på sömn. Var äckligt pigg! Ringde och väckte folk, pratade i telefon tills halv fem. Eller ja... låg mer och läspade i telefon tills halv fem. Svullnaden har fan inte gått ner än!! Fattar inteee.. Men jag har en känsla av att jag kaanske skulle kunna äta ikväll. Hoppas på det!

Idag klev jag upp runt ett. Eller jag satte alarm tills då och sov som en gris fram tills dess. Sen var det raka vägen ut och klippa aaaaallt jääääääävla grääääääääs. Kännsbrakännsbra. Blev lite bråk när morsan kom hem dock.. igen. Jaja, sånt får man ta!

Ikväll då? Jag är i stooort behov av sällskap. Moppen är hel och gla igen så det är bara att höra av sig! (:

Nu ska jag kila in i duschen och tvätta håret, massor. Gott att man inte gjort det sen i tisdags, har inte haft nån anledning! :ö

Pussli


bjooootähföllll. nåååååt eheheheheheeeeheeehehe.

Det är fantastiskt vilken träningsvärk man får av att köra räsergräsklippare i två och en halv timme! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0