The music for the sad man.

HÄJJÄÄ!

Sitter och packar in lite nyy musik i gammobben. Behövs insåg jag igår. Och dagen innan dess. Lika brareh!
Nu lyssnar jag på Guns N Roses och tycker livet är underbart. Fan vad ofta ni får höre dedär va? Att jag tycker livet är underbart. Men det är väl braaaaaaa, för ibland är det faktiskt underbart. Jävligt underbart. Och ibland är det piiss, det vet vi alla. Men ba satt ni vet, jag är glad i hågen och förväntantsfull för tillfället. NAIZ VAÄÄH???!!!

Min tunga är näästan normalstor och vet ni vad det betyder? JO JAG ÅT GRILLAT IDAAG, hÄHä. det gjorde jag iofs igår hos klara med, mums! Nu är det sommar.
Kollade in vädret på yr för ett tag sen, riktigt snajjigt veckan som kommer kan jag lova! Så alla folkmusiker som läser min blogg (typ ingen alls men whatever) kan förvänta er jäävligt najs väder nu till ålstaveckan, LOVELYYY!!

Imorn ska jag åka sportisbilis till Fränsta, hur coolt är inte de?


flääshigt vaaa, speciellt min gamla gula bmx till vänster där vavava?! Nog har jag varit gulafaran sedan barnsben alltid. NÄJZSZSZ.

Fan vad jag längtar tills imorn! Och hungrig är jag.. Måste käka nåt nu ja beybs. TJINGELING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0