From one to ten, eyes closed

MORSNING KORSNING TVÄRGATA!

Blev ingen skönhetssömn föränn ca 03.28 inatt, kollade på ytterligare en film. Blev American Pie den här gången.

Satte alarm till klockan ett.
Stängde av alarmet.
Vaknade en halvtimme senare med ett ryck.
Släpade mig upp ur sängen.
Fick i mig lite frukost.
Däckade i soffan.
Vaknade nyss.

Så har min dag sett ut. Dessutom verkar vädret röra sig mot "dåligt". Jag som skulle klippa gräsmattan idag, vi får se hur det blir med den saken. Förhoppningsvis börjar det regna tills imorn, AHIE AHIE.
Undra om Anders lyckades laga min moppe igår, det tror jag ju dock inte. That sux.
Annars då?
Jovars, helt okej. Är trött som ett as går runt som en jävla zombie. Men det är förmodligen för att jag är nyvaken!

För övrigt (er som bryr er) så har min lillebror namnsdag idag. Grattis. Även om grabber varken kan läsa eller förstår speciellt mycket svenska så skriver jag grattis Aron. Och förstår till alla andra Arons som finns. Känner dock ingen mer satteeeeeeh, HOHO!


That's some cute shit.

Fuk, det blev blå himmel. Jaha, då får man väl pallra sig ut då. HÄJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0