You go oh oh, I go ah ah

Hello!
För första gången är jag på bra humör sen i fredagskväll! För första gången lyckas jag få fram ett leende utan anledning. Det som alltid brukade bita sig fast på läpparna, och sitta kvar i dagar.
Min moster Sabina kom nyss hit, och typ våldgästade oss i princip. Ganska härligt att få träffa henne, ser henne ungefär en gång per år.
Har ätit köttfärssås och spagetti, fyfan vilken PÄRS. Kinda creepy med spagetti snurrad runt pärlan. Och jordgubbar! Jag älskar jordgubbar, hehe.

Nu sitter jag och målar tånaglarna, fresh huh? Närå, nyduschad som man är. Snart kommer min vän Pennyyyy på sin rosa moppe, vi får hoppas på att hon tar sig ända upp och inte crashar nånstans. Typ "glömmer bort vart bromsarna sitter"...
Jaja, vi hörs, nu ska jag och mina rosa tånaglar hitta på något annat i väntat på Pännö, HÄJ!



Och tjaa, man är ju bra klar i huvet om man sätter fast myggnätet innan man öppnar fönstret, går därifrån och undrar varför man håller på att krevera i värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0