we make the rocking world go round

TjeNATjeNAmellanBenA!
Nu har jag precis låtit min vän Penny styra sin råsa måppä mot nya äventyr - vägen hem. Hon klarade av vägen hit, men tveksamt om hon lyckas komma oskadd hem nu när det blivit aningen mörkare ute och det finns en jävla massa katter som är ute och ränner. Så det återstår att se.

Vilken jävulskt skön kväll det var, var ute på prommis en bit upp mot norrhassel, satt ute och åt glass. Kollade på gamla fyllebilder och pratade gamla minnen. Kom fram till att vilken jääääävulsk sommar det varit. Vad har man inte gjort? Fyfan vad underbart.

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta gaddarna och försöka lösa en tvist som pågått alldeles för länge. Jag älskar er för mycket för att det ska fortsätta.

Adjö med er O Ni Stora läsare, hela 39 läsare, ENTEH DÅLEEEHT.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0