aaaaa

Hello bitches Amanda häär.
Hua..
Vart var jag? Jo juste, satt på bron med Viking. Ja, vi kontaktade Nike strax efter det inlägget och tvingade henne att komma och sällskapa med oss. Stack och badade! Ja, jag badade igår. Och det var vackert kan jag lova. Skönt dessutom.

Sen drog vi hem hit igen, Nike stack hem dock. Jag ovh Viking satt och snackade en hel del fram tills typ ett - halv två nån gång. Då somnade vi. Ett par timmar senare väcks jag av att Viking gastar om att det är fint väder ute och upp och hoppa bla bla bla, skrek rätt i örat på mig gjorde han, och slet och drog i mig. Kollade klockan, 05.14. Bra jobbat Viking, bra jobbat. Sov ett par timmar till, tjugo i elva slet han upp mig, gick ner och la mig på kökssoffan.

Käkade, gick ut med hunden, sen stack vi ner med kakor till Moa. Käkade glass på Dannes och satt i Matfors ett tag. Härligt väder! Drog hem till Nike, lekte lite med en frisbee och satt i hennes hängmatta. Tre pers, lite småläskigt. Härligt väder där med!

Drog hem, somnade framför tv:n och nyss kom syrran hem. Hon har varit hos nån kompis skulle jag tro. Jag ska vara barnvakt åt henne ikväll och imorgon, lämna henne på dagis och grejer. Hur jag nu ska kunna kliva upp och göra det..
Blir väl tidig kväll för mig ikväll antar jag.

Men nu ska jag laga middag till mig och Viking (dvs han gör mat och jag tittar på), sen ska han bli nerskjutsad till Moa. Men det är först ikväll.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Taraldellinor

This is a very good site. Thank you.

2011-09-08 @ 08:47:46
URL: http://taraldellinor.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0