crack me up

Okej Amanda!

Nog med bilder, eller? Måste bara säga att prag är jäääävligt snajjigt alltså, men det är ohyggligt skönt att vara hemma kan jag lova. Juste, vad var det jag gjorde då för bus?
Jo, jag piercade tungan.
COOOOL JAG ÄÄÄÄÄÄÄR!


A juste jag köpte en fräsig mössa också, 35 grader varmt i prag och jag sprang runt med en ryssmössa, GILLAR'T!
kosta typ 150 spänn, va ba tvungen.

Räcker det?
Orkar inte säga nå mer, PUSS PÅ ER SOV GOTT.
Det lär ju inte jag göra, borstade tänderna nyss och trodde munnen skulle vända sig ut och in eller nåt. Och hungrig är jag eftersom jag inte kan äta. Har druckit fyra drickyogurtar idag, men sen när räcker det till mig?
Får hoppas att det är bättre imorn :)
hääj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0