dance away my only one

Och minst hundra morötter senare. Kommer ni ihåg när jag åt morötter hela tiden, typ för ett år sedan? Och helst oskalade, osköljda. Så dom smakade mycket jord. haha det kan väl typ vara farligt?
Jaja, det var gott iallafall. Ni borde testa. Haha.
Jag har haft mycket för mig genom tiderna.. Som när jag var beroende av att borsta tänderna (det är jag iofs fortfarande meen..), jag borstade tänderna minst 6 ggr om dagen. Höll väl på så i några månader, har lugnat mig nu. Numera är det typ 3-4 ggr. Forfarande mycket, och egentligen helt onödigt, men jag har fobi för att smaka illa i munnen eller helt enkelt känna mig ofräsch. Haha, och bara man borstar tänderna är det bättre. JAPP!
Ska börja med håret nu, har musik på högsta, och humör lika högt.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Bergqvist

själv är man helt beroende av läppstift och handsprit ;) haha

2010-06-10 @ 19:29:00
URL: http://nbergqvist.blogg.se/
Postat av: Emrelone

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-10-07 @ 11:07:05
URL: http://emrelone.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0