don't you wanna dance?

Godmorgon! Fan vad skönt att få ha sovit i sin egen säng.
Även om sömnen har varit lite halvdan, blivit väckt ett par gånger och vaknat av mig själv. Haft ont i munnen så har haft hard time sleeping. Vaknade för kanske en timme sedan och nu ligger jag tyvärr och tittar på desperate housewives i det vackra vädret. Too bad, men orkar inte röra på mig.
Klarade av att äta en liten brödbit iallafall. Tog ca 40 minuter men vafan.
Idag vill jag ut på äventyr, men så länge moppen är ett vrak är det inget att göra åt. Okej.. det är punka men vafan ;)
Nu dog det i huvudet och tvn blev mycket intressantare helt plötsligt.
Så vi hörs väl senare eller nåt!

Bjur på en nykter bild. Nice va, PUSS PÅ MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0