En underbart misslyckad kväll.

Ni kan aldrig gissa. Ni kan verkligen inte det.
OOOOOKEJ jag tar det från början. Jag hade lagt Alice, läst saga och hela köret, låg och kollade på någon random film ett tag med Viking. Sen ska jag skjutsa ner honom till Moa men först ska vi svänga förbi och hälsa på Klara & Penny en snabbis. Och vad tror ni händer om inte att jag får råpunka?
PUNKTERING! Och inte lite heller.
Så vi får rulla ner moppen hos Samuel, så får den stå där ett par dagar tills jag hittat på något sätt att fixa dedär.
Ringde Bertil, så han fick hämta mig och imorgon är det även han som skjutsar syrran till dagis.
FAN. Aja, finns inte särskilt mycket att göra åt saken.. Bara det att det känns så fruktansvärt typiskt. Haha.
Nu sitter jag och inväntar klockan, knölar lite med ett fucking kontantkort och är allmänt sur.
Vi hörs.
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0