grandma and me.

Godmorgon!
Det är ganska tidigt om ni frågar mig, hehe i vanliga fall brukar det vara två timmar senare.
Men det är sånt man får ta när pappsen ringer.
Gårdagskvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, trodde jag skulle sova tidigt, men saker kom emellan. Var tvungen att reda ut ett och annat och sen hörde jag ifrån trevligt folk och var såklart tvungen att prata klart på det hållet också. Somnade vid ett ungefär. Blev väckt två av nån full jävel som skulle ha diesel. Idjut.
Pappa ringde nio, och vi har nyss lagt på. Jag älskar min pappa♥
Idag vill jag göra något. Jag är inte säker på vad jag vill göra. Men jag är rätt så säker på vad jag inte vill göra. Det tar vi en annan gång. Jag har drömt för mycket mardrömmar inatt, och det är kanske inte så konstigt heller.
Min familj dundrar som vanligt på under mig. Och den här gången skämtar jag inte, de dundrar.
För övrigt mår jag bra. Är kissnödig, anteckna. Dessutom är jag helt slut i kroppen efter att inte ha ätit något igår.
Så ska väl ta och kila ner till kylskåpet snart.
Vi hörs när jag kommer på något läsvärt!
Pusslii.

ca 2 år sedan (i augusti) JAG VAR BLOND :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0