superman, blir man full!

ursäkta..

TILLBAKA PÅ TOPP! Det tog mig en långpromenad i skolsalen, en hel del musik och två bananer att inse att jag faktiskt inte bryr mig. Livet har sin gång, och den är sandad. Både här och där.
Min kära vän Viking är och för tillfället gör nummer två, men bör ringa upp snart (bäst för han de..). Är otroligt social och glad ikväll konstigt nog. Behöver få prata av mig, har inte gjort det på fem timmar. OUUUUH hahaha.

Imorgon är det fredag och vi hoppas på att något riktigt spännande händer, inte sant? Sen är det helg hela helgen. Det var allt för mig ikväll, men missa mig inte imorgon, samma tid, samma kanal!

KYSS Å ADJÖÖÖÖÖÖööÖööööö öö-ö-ö öö     ö ö   *fade*


helvete vad mörkhårig man har varit! HOHO

bilder sen jag var i uppsala i vintras, håhååååå minnen! :D

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0