the only good thing 'bout me is that i'm off stage soon!

Vad aggressiv jag låter i mina inlägg. Eller iallafall dagens inlägg. Oupsiedoupsie! Synd för er. Men jag har varit på dåligt humör, haha näheee? Jo. Och det är inte heller så konstigt, när måendet är i botten är det inte så lätt att vara på bra humör.
Nu sitter jag och lyssnar på den enda låt som Ludwig Bell tycks ha gjort bra. Ludwig Bell – Jag är en idiot.
SKÖN säger jag. SO not my style, älskar't.
Jag ska nog ta och kila ner och laga mat till min stackars lillasyster.
Förhoppningsvis kommer Hanna och tar hand om mig ikväll, då ska vi mysa sönder.
Jag är i stort behov av en dusch.

NU VET NI ATT JAG LEVER.
kyyss?

I'm awesome
No you're not dude don't lie?
I'm awesome
I'm driving around in my mom's ride
I'm awesome
A quarter of my life gone by and I've met all my friends online!

Kommentarer
Postat av: pPpppPpPpp

Leka mycket i sommar! :)<3

2010-06-16 @ 18:35:13
URL: http://pennyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0