uttaaaaah

Hello bitches.

Nyvaken. Sovit sen klockan 6, riktigt välbehövd sömn kan jag lova. Mamma kom in vid sju och försökte prata med mig men fick mest "mm, gruuh, uuugh, GÅÅÅ" till svar. Stackars ♥
Jag har ett myggbett på kinden. Och ett på hälen, anteckna.
Fan vad tråkig jag är, sover bort första dagen på sommarlovet. Men vad skulle jag annars gjort ikväll? Hade knappast orkat dragit ut på äventyr heller, lika brareh.
Nu känner jag saknad efter någon, jag har ställt till det rejält. Ajaj.
Men jag kan inte göra något åt saken, piss.

Låter nog livet ha sin gång, ska ta och lägga mig för kvällen nu. Är vaken en kvart till om nån vill mig något.
Min mage skriker efter något, med tanke på att den bara fått se en halv portion lasange på hela dagen så förstår jag den. Och mitt humör, jag har inte varit direkt energifull, kan bero på stor brist på näring. Stor brist, höööh.

Seeya bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0