godkväll!

Hejhej! :) Nu sitter jag här i Jogris säng och har nyss käkat, asgott kan jag lova! :)
Jogris & Moa sitter uppe och spelar tv-spel, nåt med zombies, haha. Tyckte det var lite småcreepy så jag gick ner så dom fick spela själva.. ;) Haha, aron sket nyss på golvet. Dom försöker lära honom att gå på toa meeen riktigt så långt har dom inte kommit än hahahahah. Han är iallafall söt.
Jogris tycker att jag är tjock, jag tycker att han är ful.
Ikväll får vi se vad som händer, tror inte det blir nåt speciellt ikväll, Grecia jobbar sent. Såå man väntar sig bara en lungn myskväll hemma.
Nu är det halvtid för oss här i tyskland. Om fyra dagar åker vi hem igen. Så vi får se till att göra det bästa av tiden! :D Imorn kanske vi ska shoppa, och på kvällen ska vi nog dra ut.
Nu skriker Moa där uppe, haha ska väl ta och gå upp och titta till dom så att dom inte gör något olagligt.
puss

bjuder på en miffad cambild också!


haha ja jag har kläder på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0