godmorgon! :D

Hallihallå sömntutor!
Eller är det jag sojm är sömntuta kanske? Näääe vi vaknade faktist tidigt idag :) Halv tolv tillochmed! Har nyligen duschat och nu står Moa och gör nån tjusig frisyr på mig haahahaha. Vetefan hur det här ser ut meen..

Idag är det söndag har jag för mig, dvs allt är stängt här i tyskland. Får väl la se vad vi hittar på. Blir nog bara en heldags mys här hemma i lägenheten.

Om två dagar åker vi hem igen, buhuhu. Vill inte hem till snön.. Iofs är det snö här med :'( meen bara typ 3 cm..

Haha nu kurrar det i Moas mage, vi ska nog gå och käka något nu.
Förresten har pappa fipplat till min dator så nu har jag å igen.

ÅååÅÅåÅååå!!

Åååöx.¨zÅÅÅÅÅååå__^Å








ÅåÅååÅåadsa8iuååå


Åå





ÅÅÅhÅÅÅÅÅ_:,askfsaååÅ^Å987

ph33tt p33PP!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0