morning after dark

Godmorgon era muskelknuttar!
Då var man vaken efter en sjuhelveteskväll & en drömlös natt då. Trevligt. Gårdagskvällen var trevlig för det mesta tycker jag, jag älskar er!
Har dukat fram frukost och funderar på att kila upp och väcka brudarna snart.
Åh! nu kom penny nersmygande, haha sötunge.
Blev faktiskt rätt tidig kväll för oss igår, vilket iofs var bra haha, somnade tolv, var så jäävla trötta. Men går man upp 6 är det väl inte så konstigt?
Vaknade som en raket vid halv nio med av att hanna satt upp i sängen och tittade på mig. Men hon bara la sig ner igen och somnade om, haha undrar om hon minns det.
Nu kurrar magen, konstigt nog är jag ruskigt sugen på choklad?!
Aja, vi höres under dagen. Lär ju åka till stan med mamma vid ett-halvtvå tiden.
Så det blir väl ett inlägg dagen efter.
Ska kila ut med hunden nu!
puss :)

visst är jag gullig? heheheehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0