tjuvade av penny

Visste du?

att jag vill ha hoho, han! :D
att min senaste kyss var den sista av den personen.
att jag lyssnar mest på musik, eller hannas snack ;)
att jag pratar massa snack.
att jag inte gillar falukorv, bara om den är rå.
att jag avskyr när folk snackar bullshit.
att kärlek är vad man gör den till.
att jag gillar när man får skratta tillsammans med någon.
att jag är hemligt förälskad i vanheden.
att min mobiltelefon är röd&svart, och alldeles på tok för tyst.
att när jag vaknar på morgonen ber jag till gud. not. 
att innan jag går och lägger mig ber jag till gud. not. nä men kanske telefonerar lite.
att idag har jag haft en snygg tröja på mig.
att imorgon kommer jag ha en mindre snygg tröja.
att jag hoppas på.. haha hemlis!♥
att jag vill hohoo!

glatt humör - hjärntumör

PICKATJAOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0