lalalala rubrikbrist

Hej sötnosar! Precis kommit hem från träningen, jag hade kommit ihåg fel (och sagt fel till per) att träningen börjaed sex meeeen det gjorde den naturligtvis inte, hehe.
Så jag och Per fick dansa själva i en och en halv timme till mobilmusik, haha, men det gick ju bra det med.
Slut som fan nu, nyss duschat, underbart.
Imorgon äre friluftsdag, uffaa. Ska till sidsjöbacken, funderar på om jag ska åka skidor eller inte, vore ju faktiskt ganska kul. Förutom att jag inte stått på ett par skidor sedan höööm, förra påsken kanske?
Jaja jag får väl se hur jag gör. Antingen det eller så promenerar jag runt sjön med Penny eller åker pulka typ, hahha.
Ska man kanske ta och sova nu då? jajjemen, ska bara plocka hem lite musik.
pussen & kramen & den böjda bananen, oh nasty.


it's not over, til' the fat lady swings

Kommentarer
Postat av: Kaielida

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-02-20 @ 20:14:48
URL: http://kaielida.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0