yeiy!

Tjatjatjenare.
Ligger här i min säng och har lite småtråkigt.
Lyssner på assöt musik, och tycker livet är underbart.

Nyss lagat mat (&ätit den) med familjen. Eller jag lagade maten. Blev makaroner och falukorv. uuusssh.. Men man var tvungen och göra en kajsa varg så man tog vad man hade. Räddade asset med att trycka ut hjärtan i falukorv med pepparkaksformar. Hihi, gulligt, men dom blev knappast godare av det. Jag hatar verkligen stekt falukorv! Rå sådan går bra, men stekt, huaa, kräääks.
Plus överkokta makaroner, euw, syrran frågade om det var stuvade makaroner hahaha, då har man verkligen lyckats koka sönder marakånerna.

Hursomhelst är jag fortfarande lite småhungrig, fick rådet "ät mackor", men dom åt jag upp för två timmar sedan. Ständigt hungrig eller vad, hehe?

Och någon dusch har det inte blivit av än heller, för något varmvatten fanns det ju inte. Plus att jag måste packa inför helgen, uuuuufff orkaaa..



It's been a long night in NewYork City
It's been a long night in Austin too
I don't remember, you looking any better
But then again I don't remember you
Who says I can't get stoned

JohnMayerInMy♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0