♥:an

HEJ! Datorrorororororr♥♥♥♥♥♥
Haha aa,fast ne. Dryg tjej.se. RIMMAA!!♥
Fan va dryg jag är. Aja, jag sitter på datorkunskap nu iaf och tycker livet är underbart.
Har inte hänt mycket sen senast, igår firade vi min bonuspappa som fyllde 40,grattis grattis (igeh h3h3).
Idag hade jag sovmorgon, fett niiiice.
Jag har 6% frånvaro jah, wtf?!
AjjemääÄÄän.

Idag slutar jag fyra, så ska jag vänta på Pontus, plocka upp Hanna & Viktor och dra på BiteLine. LYckaaaAA♥
Jag gillar stora bokstäver.
Jag vill pierca mig, JAGVILLJAGVILLJAGVILL. SnÄÄlla mamma. Jag älskar dig, tihi ♥

KOLLARÅ!

AJJA, slaggar i stan inatt, så ingen datorororororor♥♥ ikväll.

Puss älskade baarn. BAI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0