Jag har vaknat mitt i natten, av tystnaden.

Hello gott folk.
Vad jag inte vill ha vinter nu, fast ändå vill jag det. Vinter = kallt, vinter = mysigt.
Jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag längtar iaf när man går runt i tjocksockar och underställ hemma, eller när dom tänder julbelysningen i stan, och det hänger julkulor i alla skyltfönster. Det längtar jag till. Det är mysigt.
Men inte till att man står och väntar på bussen i 30 minus, eller när äckelhalkan kommer. Iofs har den kommit litegrann,men när man inte kan gå tio meter utan att slira,hua hatar't.

Idag har jag spenderat större delen av dagen uppe på honshuset,eller a vinden kanske man ska säga?
Letat bland lite grejor och har hittat ett och annat jag tänkte diska upp.
Måste dammsuga rummet också,innan man kan plocka isär soffan min. Och därunder vill jag inte ens veta hur grisigt det är..
Det händer mycket nu!
Aja, käk snart. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0