The dots turns in to striped criminals.

Hey there!
Och längre än så kom jag inte förrän hela huset skakade av "MAAAAAAAAAAAAT!!"
Så nu har man precis tryckt i sig sisådär tre portioner ägg & bacon, och man ba må.
Har en såkallad ihålig dag idag. Spelar ingen roll hur mycket jag trycker i mig, blir ändå inte mätt. Fast när jag tänker, är jag aldrig mätt. Hela livet är ihåligt.

HAHAHA fan va jag är pinsam, somnade idag när Maja gav mig ansiktsmassage, och där låg jag och snarkade så gött så. Alla läju ha garvat som fan.
Okej kanske inte så pinsamt, men jag skämdes haha!

Annars då? Jo, det är bra. Sitter och peppar av någon anledning, illaaaa, eller?
Imorrn är det fredag, egentligen kunde jag vara ledig imorgon, men jag blir ju så jävla rastlös. Så vet ni vad? Jag tänekr kliva upp klockan sex ändå! Och ta bussen till plugget, sitta och vänta en och en halv timme för att ha en lektion som slutar 11.20. Springa på stan ett tag, träffa folk, och sedan åka hem igen.
Härligt va? :D
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0