Varning

Gud vad jag INTE är på bra humör.
Hade en värdelös kväll igår, en värdelös dag, och kommer ha en lika värdelös kväll ikväll fram till klockan tio då min kära Natalie kommer.
ÅÅÅH VAD JAG ÄR IRRITERAD.
DÖDA MIG, HUGG MIG I NACKEN.

Ikväll hade jag bara velat ligga i min säng och gråta, och inte göra ett jävla piss. Bara ligga och känna mig totalt värdelös.
Så känner jag att min kväll gärna fått se ut.
NÄEE!! Då ska man gå på möte, som jag inte vet vad jag ska dit för, utan att jag ens har pengar till busshelvetet och sen måste jag tigga åt mig ÄNNU mer pengar på plats eftersom jag inte har råd med bussen IGEN.
Eftersom min pappa inte satt in pengar som han lovat.
Man är bra fucking jävla arg nu kan jag tala om..
Jag vill bara ställa mig och skrika och hoppa upp och ner till jag inte kan längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0