Everybody says, I'm the fool.

UNDERBAR gårdagskväll/natt/morgon/dag/kväll.
Ni anar inte, jag går runt och är jättelycklig. Men bra slut är jag kan jag tala om.
Igår kom Penny, vi käkade fruktsallad & glass & kokostoppar i mängder. Skrev historia genom att hitta en RAK banan! (kolla inlägget "Great day.")
Sen var vi ute och gick i snövädret och pladdrade på som aldrig förr tror jag.
Kunde inte sluta heller, haha slutade med att vi sa godnatt femtonhundra gånger fram till klockan va halv tre.
Klev upp halv elva, hade bara en lektion idag.
Sprang på stan med HaniBani och käkade sushi, älska. Sen fikade vi och tog bussen till möte.

Fick med mig en och annan pryl från BodyShop, bland annat en parfym jag är dökär i.
Lite underkläder, ett par jeansleggins och en tröja, plus en och annan piercing som min kära vän köpte, sötan.
Det krafset vetefan om ni ska få se asså, hehehehe.

Men nu ska jag faktiskt sova, imorn blire skola och sen är det FREDAG för hela slanten. Är så jävulskt peppad.
SEEYA, kommer hem på lördag kväll. :)
PUSSSSSSSSSSSSSS

såmmar kanskehe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0