I didn't come here for nothing.

Tjenis!
Försov mig kinda crazy imorse, vaknade av ett sms av en av killarna jag har italienska med.
"VART ÄRUU?!??"
Eh. Var där på 15 minuter.
I övrigt har jag haft en jättebra dag, matten går prima för mig. Har tillomed planerat att pilla lite med den nu ikväll. Och så vare nåt annat jag skulle göra, som troligtvis inte blir av.
Imorgon börjar jag kvart i tolv.
Ska på lunchgympa på friskis & svettis, och sen ska jag göra något mer, som jag inte minns.
Det är allt. Möjligtvis träna med PENI på eftermiddagen också. Och om jag vågar, drar jag och dansar på kvällen.
Om jag vågar.

Men ska hoppa in i duschen nu, och sen göra något vettigt. Kanske tackla lite ekvationer, bara för att jag tycker det är roligt.
PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0