MENÅRRÅ

TJAH.
Blev visst kvar i stan över natten, och nåt vidare loppis blev det inte riktigt idag för mig inte.
Menmen, det är väl inte hela världen. Kommer ju inga kunder.. :( Grannen kom förbi och pratade lite strunt iofs.. men det gills inte.

Igår var jag på stan och köpte högtalare! Den du, inte dåligt! Känns bra att ha fått lön, HEH.
Sen på kvällen blev jag bjuden på bio! Den du, inte dåligt! Känns bra att man slipper göra av med lönen, HEH.
Sov i stan, kom hem vid ett-två idag? Satt ute en stund och nu har vi haft besök på middag.

Imorgon blir det (möjligtvis) Himlabadet och sen roa mig med PENY.
PUSS



Några bilder från min och Linas trampbåtstur på Selångersån igår!

Btw, jag föll för trycket och köpte Spotify Premium ;(
Men det blir bra, riktigt bra. HEllYeAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0