3e bilden: En bild på någon i din familj.

HEJ!
Jag har helt tappat orken att göra något.. Jag går bara och väntar på att något ska hända..
Eller sitter rättare sagt, och tittar på medan mina bilringar växer. Haha, näedå.
Igår vid sjutiden laddade jag hem säsong 1 av Glee. Såg elva avsnitt inatt och har sett sex stycken idag.
Jag är heeelt såld.
Det är vad jag har gjort sen sist. Kollat på Glee. Och lagat makaroner.

Jag grinar lika mycket varje gång jag ser bilden.

Som sagt, jag har tappat orken att göra något alls. Hade hoppats på att det kanske kunde bli en någorlunda bra kväll, men det verkar som att jag bara kommer sitta här i min ensamhet och titta på den bilden.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0