Ge mig två sekunder innan du ger upp

Hey cyber.
Har haft en, som vanligt, trött dag i plugget. Nationella, men det visste ni väl redan, om inte så är det ganska ointressant att läsa om. Skolan är tråkig att läsa om. Den är tråkig överhuvudtaget. Men av någon anledning nämns den i de flesta inlägg. Jag ska nog försöka börja undvika det.

Idag är det onsdag och solen tittade precis fram över staden kallad Sundsvall.
Maggiomaggiomaggio, är ni förvånade? Nja, jag tror faktiskt inte det.

Ikväll tänkte jag grilla med några flickor i klassen. Tänkte åka om en timme eller två, med kycklingfiléer och sallad i bagaget.
Puss

Imorgon ska jag till frisören, med fyra cm utväxt och ful hemmagjord sidecut, får se hur detta slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0