Vacker som du är, du måste vara som du var.

Tjenamors titt i kors.
Idag är det lördag, men det känns verkligen inte som det. Jag vet inte, det känns typ som en onsdag tror jag.

Igår var det fredag, ack så det var fredag!! Som sagt, blev en stunds umgåsande med grannen, sen rullade vi ett par kilometer söderut, där vi träffade alla gamla. Jetemysit. Hade sjukt trevligt så det tackar vi för. Eller, jag. Hah.
En okristligt tidig morgon blev det iallafall, för att röra mig mot kyrkan. Sug på den du!

Blev ett par minuter hos Salomonsson också innan jag blev upphämtad och hemskjutsad. Nu har jag kollat igenom 60 filmer från ett konfirmandläger som jag själv faktiskt inte var med på. Har bitvis suttit och asgarvat åt både det ena och det andra. Det är vad jag tänkte göra ikväll, redigera filmhelveten.

Sen har jag även ätit min livs godaste kycklingburgare ikväll. SJUKLIGT GOTT.
Imorgon är det konfirmation.
Menmen, mer än så har jag ingen lust att uppdatera om, vill ni något så släng en kommentar. Vore ganska coolt ändå.
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0