Inget fastnade.

Tja-A.
Igår var det som sagt en relativt hektisk dag, hann dock med allt som planerat (tror jag).
Avrundade den iallafall på ett suveränt sätt, kortspel, lite vin och riktigt roliga människor i en lägenhet i Bergsåker. Klev upp efter fem timmars sömn, målade trötta ögon och kastade i mig en macka.

Vandrade mot Selånger med värsta tajmingen, därifrån gick vi. Och gick. Och gick. I en och en halv mil.
Jag har skavsår under fötterna..?
MENMEN, det var roligt faktiskt. Trevligt liksom.
Sov störtskönt två timmar när jag kom hem.

Ikväll har jag och mamma provat på tandblekning, spännande. Blev knappt någon skillnad men nästa gång ska vi ha i det längre.
Ska tvinga mamsen att färga håret på mig imorn, IT IS VERY NEEDED!

Mer har jag inte på schemat, tänkte doppa näsan i plugg nu, så tjingeling peopleeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0