Jag har ju haft mina bättre dagar.

Hej, var som sagt på teater igår. Asbra, sen gick jag direkt och la mig. Har sovit ungefär två timmar inatt, men sov ytterligare två nu när jag kom hem från skolan. Lovely!
Ikväll är det haloweenfest som gäller. Är så sjukt slut i kroppen. Eller näe, det är jag inte, jag har så otroligt ont i hela fucking kroppen, vid minsta rörelse skriker hela min kropp av avund till sig själv.
Har stått i duschen en halvtimme och försökt må bättre, får se hur det blir ikväll.
Planerna nu är att jag ska cykla in till stan, fylla på busskort, cykla hem igen och sminka mig för kvällen.
Bilder får ni se när jag har funnit ork för sånt!

Ska väl lyckas få tummen ur arslet nu och laga någon mat. Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0