Dag 17.

Heeeey. Slår vad om att ni de senaste dygnet gått och funderat på om min teori stämde? Kände jag mer i söndags när jag vaknade, år 2012?

Oh you bet! Och alla känslor var dåliga!

Nog om det. Jag har spenderat den senaste tiden med följande:
- The Big Bang Story Säsong 2, 3 & 4.
- Desperate Housewives Säsong 5 & 6.
- Gjort hemmagjord pizza, dock gjorde jag varken deg eller sås vilket var köpt.
- Gråtit till tre filmer
- Undvikit omvärlden & skolarbete jag lovade jag skulle gjort, för två veckor sen.

Har också varit väldigt arg emellanåt.
Just nu tänker jag på Indien, på engelska. Jag saknar mina vänner där hemma.

Imorn ska vi göra det här:

Bai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0